"We're sorry, but we can't send your payment right now"
- nem üzleti felhasználó akinek küldeném ill a 6000 Rubel nem ütközik semmilyen keretbe
Szerintem az a gond, hogy hiába van a PayPal számládon pénz, nem rubelben van, hanem vélhetőleg forintban. Ha magánszemélynek küldesz pénzt akkor nem váltja át automatikusan a megfelelő devizára a forintot, mintha egy webáruházban vásárolnál valamit. Neked kell átkonvertálni a megfelelő devizára. Ez kb. fél perc, ha nem megy le tudom írni. És persze ne az egész számlaösszeget váltsd át, hanem csak annyit, amennyit utalni akarsz, mert utána egy rakat rubel a nyakadon marad és vagy válthatod vissza (dupla konverziós költség) vagy ha úgyhagyod, akkor meg ki vagy téve a rubel árfolyamingadozásának, ami a forinténál is sokkal durvább az orosz-ukrán helyzet miatt (is).
Ha így se megy lehet még egy olyat nyomni, hogy az eladót (feltételezem valamit veszel tőle) megkéred, hogy küldjön neked egy "PayPal invoice"-ot. Ekkor érkezik egy fizetési felkérés hozzád 6000 rubelről és csak a pay gombra kell klikkelned és megy az egész. Ennek az előnye azon kívül, hogy kényelmes, hogy ugyanúgy 180 napig "fedezve' vagy a PayPal által, tehát 180 napon belül bármikor indíthatsz "disput"-ot ha nem vagy elégedett a termékkel vagy nem érkezett meg.
"We're sorry, but we can't send your payment right now"
Nem első eset, időnként előtűnik és napokig nem tudok fizetni( más paypal felhasználónak pedig igen....) Szintén előfordult már úgyis hogyha nekem akartak fizetni, akkor is egy hét után egyszerűen eltűnt a hiba üzenet és működött.
Neten amit találtam leellenőriztem, én is akinek küldeném az is -kártya hitelesítve megerősítve érvényes -nincsen limit gond -számlán ill balancon is van elég pénz -előzmények stb törölve -számlázási adatok tel szám ellenőrizve -két felhasználóról is próbáltam - nem üzleti felhasználó akinek küldeném ill a 6000 Rubel nem ütközik semmilyen keretbe -fene tudja már mit szenvedtem még
Nagyon idegesítő, külön felháborító a rémes support, direktbe nem írhatok levelet csak valami topicban ami nem fedi a bajom, volt hogy emiatt dobták vissza de tegnap pl 2x veszett oda a hosszú és igen feldúlt levelem mert lejárt a ticket ?! Hab a tortán hogy egy ekkora cég nem képes egy 24 órás telefonos supportot fenntartani...
Megérkezett kb. 3 hete, dobozból kivéve nem működött. Levelezni kezdtem a bolttal, de nagyon kínkeservesen válaszolnak, fényképet kértek az eszközről és ennyiben megálltak.
Paypalon keresztül fizettem. Lehet még valamit tenni velük, vagy Így jártam?
Nem derül ki, hogy honnan rendeltél, de 14 nap elállási jogod mindenképpen van (sok helyen 30 nap). Ez azt jelenti, hogyha hiánytalanul eredeti csomagolásban visszajuttatod a cuccot, akkor vissza kell téríteniük a vásárlás összegét. A legtöbb helyen a visszaküldés díja téged terhel, de még így is jobban megéri mintha egy gagyin ülnél sok pénzért. Egyesek a kiküldésnél felszámított szállítási költséget sem térítik meg ez már webshoponként változik. Elvileg fel kell tüntetniük az oldalon az eljárás menetét (Return, Refund stb. címszavakat keress). A 14 nap a visszajelzésre vonatkozik, hogy ennyi időn belül kell jelezned ha szeretnél elállni. A visszaküldést nem kell 14 napon belül megcsinálnod.
Ha pedig PayPal-lal fizettél akkor végképp biztosítva vagy. Ráadásul a PayPal néhány hete terjesztette ki 180 napra a reklamálási időt (https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/p ... d-security), úgyhogy mindenképp érdemes nyitnod egy "disput"-ot ha az eladóval nem jutsz egyezségre vagy nem akar válaszolni. Veszíteni nem veszíthetsz, viszont a pénzt nagyon nagy valószínűséggel majd vissza fogják utalni.
Még nem késő vitát indítani róla. (Roberto említette, hogy ezek alapjáran vagy nem működnek vagy nagyon halványan csak, mindig kell valaki szaki, aki megvarázsolja a kobrákat.)
Megérkezett kb. 3 hete, dobozból kivéve nem működött. Levelezni kezdtem a bolttal, de nagyon kínkeservesen válaszolnak, fényképet kértek az eszközről és ennyiben megálltak.
Paypalon keresztül fizettem. Lehet még valamit tenni velük, vagy Így jártam?
Eladónál régen 3% volt. Nem tragédia. Most ezt írja a paypal, amit egyébként két kattintással ki lehet nyerni: 1.9% to 3.4% + 90 HUF
Ha pénzt küldesz, de nem vásárlási céllal csak úgy akkor: 3.4% + 90 HUF
Az árfolyamuk szar, de van egyfajta biztonság, nagyobb összegeknél érdemes megnézni olcsóbb e az utalás. Igaz ott nagyobb a kockázat is. A biztonságnak ára van.
Ki mit tud a PayPal fizetés során bekövetkező banki sarcról
Valami olyasmi van hogy az összeg 3-4 % át pluszban felszámítják fizetésnél meg falami fix 90 ft-ot. pontosan már nem tudom mi mennyi , de a Multkor olvastam erről a Metro-ban
Szerintem úgy, hogy folyamatosan romlik a forint és még a PP is szarul vált... No meg gondolom vonogatják le a bankok is a költségeket, meg az adókat...
Inkább javul. Egyrészt, mert dübörög a magyar gazdaság ( ), másrészt, mert ha romlana, akkor többet kapnál vissza. Nem lehet, hogy a postát nem kaptad vissza?
_________________ Those who fear the darkness have never seen what the light can do.
nekem bankkártyához van kapcsolva a pp. Eddig még nem fordult elő velem ilyen, sima kártyás vásárlásnak minősül. Erste, MC. Emellett, ha van lehetőségem a devizanemmel játszok, más árfolyamon számolják el a zlotyit, mint eurót. Akár ezres különbség is lehet. érdemes megnézni először a pp-en az átváltást. Hozzávetőleg pontos összeg szokott kijönni.
Ki mit tud a PayPal fizetés során bekövetkező banki sarcról amit "Külföldi készpénzfelvétel" -nek szoktak nevezni? Három rendelés (mindhárom direkt a kártyát terhelte) az első kettő 10K alatti és 1950 Ft lett felszámolva (szíven is ütött ), a harmadik 50K fölött arra 1050 Ft -ot számoltak fel. WTF. A Budapest Banknál érdeklődtem de játszották (?) a hülyét, hogy nem tudják hogy van ez...
Szerintem úgy, hogy folyamatosan romlik a forint és még a PP is szarul vált... No meg gondolom vonogatják le a bankok is a költségeket, meg az adókat...
Sport Ventures Cezary Bdzikot has sent you 398.94 PLN. You will receive 380.04 PLN after a recipient fee of 18.90 PLN is deducted. Please select what you would like to do with this payment:
Accept this payment and convert it to 26,954 HUF.
Accept this payment in Polish Zlotys and create a balance in this currency.
Deny this payment and return the money to the sender.
32K fizettem a fegyverért.
32K vissza is kaptam ott fityeg a paypal számlámon
the pre-authorization will fall off in a few days.
Szerintem arra utal, hogy a pénz már le lett zárolva a számládon (bank v paypal, mittomén), és mivel nem fogadják az utalást, ez pár nap (sajnos nálam két hét volt anno) után feloldódik és újra használhatod az összeget. Esetleg érdemes személyesen megkérdezni bankodnál, hogy a kisasszony mit lát a számládon, ha ott látja a zárolt összeget, nincs baj, csak győzd kivárni...
We have received your request to escalate this dispute to a claim. PayPal may review any communication you've had with the seller in the Resolution Center and contact you for additional information.
If we contact you for more information, please respond within the timeframe. If you do not respond within the timeframe, the case may be closed and decided in the seller's favor.
bexarok a eladónak lesz igaza. se pénzem se repilka.
Ilyenem még nem volt, mit jelent a pre-authorization?
Dear Sir,
Please be advised we do not export to your country. We have cancelled your parts order. There is no refund due as the order did not ship, the pre-authorization will fall off in a few days.
Pár levél után megegyeztünk küldik az újat én visszaküldöm a sérültet.
Jön a futár hogy felveszi a csomagot. Nem adom. Felhívom a központot úgy látja hogy útban van egy csomag Lengyelországból. -hát jó odaadom útban a másik. -a Másik nem jött meg
Vita a paypalon de nem válaszolnak rá.
dispute-
várok várok várok.
Pénteken jön egy email a paypaltól 22-én lezárja a vitát.
Ma belépek a paypalra eltűnt minden. (20.-a van)
most mi van ?
szerk:
Your dispute for the payment you sent to Sport Ventures Cezary Bdzikot will automatically close on 10/22/2014.
We will assume that the dispute is resolved and will automatically close it unless you log in to the Resolution Center and escalate it to a PayPal claim before 10/22/2014.
By escalating to a claim, you would be asking PayPal to review the case and decide the outcome. Keep in mind that a closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal claim.
Ha megtörtént a regisztrálás után az "próbautalás", arról kapott a bankod egy visszaigazoló kódot. Ezt elvileg netbank/havi banki elszámolás számlatörténetében kell látnod.
A következő kérdésem lenne: lejárt a régi kártyám az újat hozzá adtam. Jött levél, miszerint kaptam a paypal-tól egy 4jegyű kódot és legyek szíves beírni és aktiválni! De hol keresem?!
_________________ "A homlokráncolásához 42 izomra van szükség, a puska elsütőbillentyűjének meghúzásához, pedig 4izomra."
Következő kérdésem lenne: Régóta paypal felhasználó vagyok, de nincs rajta pénz, csak vonja a folyószámlámról. Most viszont kellett feltönteni rá, instant top up opciót választottam vasárnap (nem a megjelölt bankoknál bankolok), erre írják 1-2 nap mire feltölt. Azóta sem kaptam semmilyen értesítőt, levonást stb. Normális ez ilyenkor? Várnom kell még vele vagy nem történt semmi?
Ha a vasárnapi nap folyamán visszautaltak nekem egy összeget a paypal-ra, akkor az automatikusan átvezetődik a hozzá tartozó kártyámra? Ma még nem került rá.
Sziasztok! 07. 22-én fizettem egy rendelést Paypalon keresztül, látszólag minden rendben volt (volt pénz a számlámon, a tranzakció elméletileg sikeresen végbement). Az eladó a héten "nyári szünetet" tart, így a rendelésfeldolgozás csak a jövő héten fog megkezdődni. Ez után nem volt semmilyen más PP-s tranzakcióm. Erre ma (07. 26) reggel kaptam egy sms-t a bankomtól: "Sikertelen kártyahasználat fedezethiány miatt 2014 07 26 08:56-kor. Helye: 35314XXXXXX PAYPA". Megnéztem a Paypal accom, az nem ír új tranzakciót, viszont a keddi tranzakció státuszára "Pending" van írva - nem tudom van-e összefüggés. Nem hinném hogy bárki is hozzáfért volna a PP jelszavamhoz, és az próbálkozna. Megnéztem a netbankom is, az egyetlen furcsaság hogy a keddi rendelés összege még nem jelent meg a számlatörténetemben, csak zárolva van. Mégis mi a bánatos lóf_sz lehet ez? Előre is köszi az ötleteket.
Megkaptam a választ: "To cover the costs of returned bank withdrawals, PayPal charges a fee of 1500 HUF for returned transfers in. This fee is deducted from your balance if your withdrawal fails."
Azért ez kemény. Vigyázzatok!
_________________ A válaszolni képtelen, komolytalan emberek kíméljenek meg azzal, hogy nem is érdeklődnek az eladó holmijaim iránt! Köszönöm.
Nem jött meg egy csomagom. A feladó küldött visszaküldte az árát, nem refunddal, hanem sima fizetéssel, szóval a paypal levonta a jutalékát. Ezzel nincs baj. Amikor kértem, hogy a pénzt helyezzék át a számlámra (forintra váltás után persze), akkor hiba lépett fel. Paypal szerint a bank visszautasította. Ez se lenne baj, mert majd levásárolom a balanszról. A bökkenő az, hogy a pénz nagy része eltűnt. Konkrétan 1902 Ft-ról van szó, tehát nem nagy tétel. Ebből 1500 nem tudom, hogy hová lett. Mivel a paypal üzenetében az állt, hogy hiba miatt nem tudták áthelyezni és megy vissza minden a paypal számlára, nem tudom mi van ilyenkor. Írtam nekik e-mailt, de még nem válaszoltak, csak egy automata levelet kaptam.
_________________ A válaszolni képtelen, komolytalan emberek kíméljenek meg azzal, hogy nem is érdeklődnek az eladó holmijaim iránt! Köszönöm.
A paypal nem írt még semmit, csak a kínai, hogy refundolta júni 12én.
Akkor meg kéne tekinteni a paypal account-odba, hogy van -e refund tétel azon a dátumon. Ha van, akkor visszaküldte és majd érkezik, ha nincs akkor ne is várd.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.